google27eaa3905ca3fee3.html

PA236726Volám sa Alex a od malička som osoba, ktorá miluje knihy, ich čítanie a rozprávanie sa o nich. Tak isto som si časom vybudovala lásku k písaniu. Preto by som bola rada osobou, ktorá vás bude sprevádzať svetom pozitívneho myslenia a zdravého životného štýlu. Články s mojimi recenziami  a postrehmi o zaujímavých knihách nájdete pravidelne v mojej rubrike „čo práve čítam“ na blogu Eugeniky.

Rada by som Vám na úvod povedala dva krátke príbehy, ktoré pozitívne ovplyvnili môj život a priviedli ma k tejto úžasnej práci.

Mám kamarátku, ktorá je rovnako stará ako ja, no v živote toho už dosiahla oveľa viac. Má vlastné auto, ktoré si dokázala kúpiť sama. Vlastný dom, super prácu, dobrého priateľa. Cestuje po svete a užíva si život. Je večne pozitívne naladená a s úsmevom na tvári. Vôbec sa jej však nečudujem, keď jej vychádza všetko, čo si zmyslí. Niekedy mám dokonca pocit, že je bosorka. Všetko, čo chce dosiahnuť si jednoducho predstaví ako keby to už mala a hotovú verziu si napíše na papier. Väčšinou na toto prianie na papieri časom zabudne a potom je sama prekvapená, že veci sa dejú presne tak, ako si to predstavila.

Kedysi som mala priateľa, ktorého rodičia vyhrali asi každú súťaž, do ktorej sa zapojili. V jeden letný deň som bola dokonca účastníčkou najčudnejšej udalosti, aká sa mi kedy stala. S mojim priateľom a jeho rodičmi sme boli na bežných nákupoch potravín. Cestou sme sa zastavili v pobočke jedného mobilného operátora, kvôli zmluve o predĺženie paušálu. Ten týždeň tam práve prebiehala súťaž o mobilný telefón. Podmienkou bolo predĺženie paušálu, ktorú priateľova rodina spĺňala. Predajca samozrejme priateľovu mamu informoval o tejto súťaži a ukázal jej o aký telefón sa hrá. V momente ako priateľova mama ten telefón uvidela už vedela že bude jej. Celý zvyšok večera rozprávala ako keby ten telefón už mala. Plánovala si aké si tam nainštaluje aplikácie, ako s ním bude fotiť rodinu. O pár dní mi priateľ len tak mimochodom oznámil že mama ten telefón vyhrala.

Tieto dve udalosti hodnotím ako kľúčové k tomu, ako som sa dostala k práci pre vydavateľstvo Eugenika. Vedela som, že chcem rovnako ako tieto ženy, dokázať pozitívne ovplyvňovať svoj život. Chýbalo mi však odhodlanie, presvedčenie a silná vôla. Hľadala som si o tejto téme rôzne články a informácie. Prostredníctvom nich som zistila, že existuje vydavateľstvo, ktoré má veľmi bohatú  ponuku ezoterických a motivačných kníh. Knihy ktoré sa netýkajú len objednávok z vesmíru ale aj zdravej stravy a starostlivosti o svoje zdravie, pozitívneho myslenia, minulých životov alebo numerológie a astrológie. K tejto oblasti mám už odmalička blízko. Som vegetariánka, ktorá verí na anjelov a každý večer pred spaním si predstavujem, ako jedného dňa budem bývať v krásnej vile s dostatkom peňazí a všetky priania a túžby sa mi splnia.

Alex

co-citam-druha-verzia2